Klanten, pers en projecten
Wat deden we zoal (in het openbaar)?
NCRV's 1 op de middag
12 items over trends en veranderingen. Onder andere over opvoeden in 2016 , de auto van de toekomst en de opkomst van de Shared Values.
Stadsschouwburg Amsterdam: Bang!
Een korte inleiding over angst voor de toekomst.
E Nederland Congres
Een inleiding over eisen die toekomstige consumenten stellen aan hun financiële diestverleners.
Internetcreatievendag
Een inleiding over de gevolgen van de micromediarevolutie.
Drieste Exercities Deelname aan debat over de spektakel maatschappij in debatcentrum Tumult te Utrecht.
Wegener reisseminar
Een inleiding over consumenten en reizen.
10 jaar SWOCC, bijdrage bij het 10 jarig bestaan van Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie.
ICT/office bijdrage aan de algemene ledenvergadering van de branchevereniging voor ICT
MarketingDay inleiding tijdens de MarketingDay 2005:
Thema: The New Reality, De consument als kameleon.
Consumententrends 2005, inleiding over consumententrends 2005
Knooppuntinnovatie, inleiding over de kunst en kunde van trendanalyse.
Design Management Insititute,
Inleiding over trendanalyse tijdens de Anual meeting in Barcelona
Ook leuk was de aandacht in en van de media:
NCRV gids
Het Financiële Dagblad - Chique Armoe, inzage op aanvraag
Het Financiële Dagblad - Rumoer maken met doe-het-zelfmarketing, inzage op aanvraag
De Volkskrant, Zelfs de plooirok kan weer
Managment Team, statussymbolen in nederland
NCRV's 1 op de middag
12 items over trends en veranderingen. Onder andere over opvoeden in 2016 , de auto van de toekomst en de opkomst van de Shared Values.
Stadsschouwburg Amsterdam: Bang!
Een korte inleiding over angst voor de toekomst.
E Nederland Congres
Een inleiding over eisen die toekomstige consumenten stellen aan hun financiële diestverleners.
Internetcreatievendag
Een inleiding over de gevolgen van de micromediarevolutie.
Drieste Exercities Deelname aan debat over de spektakel maatschappij in debatcentrum Tumult te Utrecht.
Wegener reisseminar
Een inleiding over consumenten en reizen.
10 jaar SWOCC, bijdrage bij het 10 jarig bestaan van Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie.
ICT/office bijdrage aan de algemene ledenvergadering van de branchevereniging voor ICT
MarketingDay inleiding tijdens de MarketingDay 2005:
Thema: The New Reality, De consument als kameleon.
Consumententrends 2005, inleiding over consumententrends 2005
Knooppuntinnovatie, inleiding over de kunst en kunde van trendanalyse.
Design Management Insititute,
Inleiding over trendanalyse tijdens de Anual meeting in Barcelona
Ook leuk was de aandacht in en van de media:
NCRV gids
Het Financiële Dagblad - Chique Armoe, inzage op aanvraag
Het Financiële Dagblad - Rumoer maken met doe-het-zelfmarketing, inzage op aanvraag
De Volkskrant, Zelfs de plooirok kan weer
Managment Team, statussymbolen in nederland
0 Comments:
Post a Comment
<< Home