9.5.06

They the people


Helemaal blij dit weekend vanwege het NRC initiatief voor een wiki over de Europese grondwet. PCM als organisator van Democratie 2.0 wie had dat gedacht?

Maar nee hoor. Niets van al dat moois.

Gewoon meer van hetzelfde. Het staat er mooi:
Lezen, meeschrijven, een nieuwe democratische Europese wet maken.

eindelijk ingelogd en meer gedoe; blijkt dat ik mag kiezen uit drie opties en dat meeschrijven betekent dat ik mijn stem mag uitbrengen. Niks geen wikilaw dus.

Eeuwig zonde, een gemiste kans.
Zowel voor Europa als voor NRC.

Who's next?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tja, hoe kun je de economie ontvluchten? Vragen als waarvoor moet iemand je bellen, wat is van waarde (zodanig dat iemand je betaalt) en fouten die in het economisch verkeer wel degelijk worden bestraft (met faillissement, geen eten, geen geld om een nieuwe computer te kopen) bestaan nog steeds. Ik zie geen fundamentele veranderingen bij grote groepen (maar mijn kinderen zijn nog maar 5 en 6). Jan Willem

15/5/06 14:16  

Post a Comment

<< Home