31.7.06

De Kapsalon snackmix verovert Rotterdam

Bron: menu Pizza Amore, Rotterdam
In Delfshaven staat de Kapsalon mix ondertussen vast op de kaart. De opmars van deze aparte snack (shoarma, friet, kaas, saus en salade) lijkt ontstuitbaaar. Ook Pizza Amore blijft niet achter en heeft het exquise gerecht (in nieuw nederlands 'kaas over heen, met salade') als 'nieuw' op de kaart staan.
Het wachten is nu op de Mac Kapsalon.
Update: Overigens vraagt deze early adopter aanbieder wel de dubbele prijs voor het zeker al drie jaar oude gerecht .

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=zmHm0rGns4I&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Epowerpage%2Eorg%2Farchives%2F2006%2F08%2Fstephen%5Fcolbert%5Fv%5Fwikipedia%2Ehtml

3/8/06 16:51  
Anonymous Anonymous said...

ik ben wesley uit rotterdam speel bij sparta en ik vind dit poep

20/12/06 16:31  
Anonymous Anonymous said...

Hoi! Mijn naam is Freek en ik kom uit Utrecht. Ik sla geregeld met mijn bolle kant. Wij hebben geen kapsalon in Utrecht. Tevens word ik daar ook heel erg winderig van. Dan zit heel mn broekje onder de remsporen owjee owjee verhiphop!

20/12/06 16:34  
Anonymous Anonymous said...

hier ben ik dan weer.
Mijn naam is wesley maar in `online gamingĀ“ wordt ik door al mijn maatjes Immortal genoemd omdat ik bijna niet doodga. Ik speel al 5 jaar achter elkaar het spel Ravenshield op de pc en ga meestal als ik de nacht heb doorgetrokken met mijn online maatjes een ongezond hapje halen bij de snackhoer om de hoek.

Eigenlijk zit het streven naar succes in de familie want mijn oudere broer Jamie is mijn speelkameraad online, wij tweeen raden jullie aan om dit zeker te gaan proberen!!!

20/12/06 16:44  
Anonymous Anonymous said...

Ik woon al een tijdje boven een kapsalon, alwaar vroeger vrijwel dagelijks een brommer van een onbestemde eettent langskwam. Ik geloof dat ik 'm snap.

Overigens valt mij qua culinaire vernieuwing op dat de Doner Plaza op Utrecht Centraal mij steevast vlees met knoflook- EN scherpe rode saus probeert aan te smeren, door elkaar heen dus. Is nog lekker ook.

15/4/07 16:34  
Anonymous Anonymous said...

Freakkyy lekkerr JAFFA SHOARMA & ELAVIV the bomb kusjes melissaa

25/1/08 18:45  

Post a Comment

<< Home